Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: paksusuolen syöpä

minulla paksusuolensyöpä leikattiin aikas tasan 3 v. sitten (14.2.05), folfox-hoito laskimoportteineen laitettiin myös.olin saikulla koko hoidon ajan 5 kuukautta..4.sykli eli 8 hoito toi minulle ekat ongelmat. sain suuhuni yms. kehooni hiivatulehduksen, jota ei hoidettu kunnolla ja aloin voida huonosti..laihduin 10kg 5. vkossa (51 kg), en saanut pysymään sisälläni edes apteekin ravintoliuoksia. 5. sykli eli 10 hoitokerta siirrettiin korkeiden maksa-arvojen takia ja jouduin osastolle 13 vuorokaudeksi..nesteytykseen ja kovan kuumeen takia. viimeistä sykliä en sitten saanutkaan.
minulla on diagnoosina dukes 3. eli 22 imusolmuketta tutkittiin ja 2 löytyi syöpäsoluja.
käyn meikussa kontrollissa tällä hetkellä vuoden välein; verikoe ja tähystys. ens ma seuraavax. hyvin olen voinut ja en enää päivittäin syöpääni muista. olin sairastuessani 38 -vuotias, en koskaan ole polttanut, alkoholia harvoin, ei geneettistä perimää, terveellistä opettajaelämää olen aina viettänyt..elämä heittelee..hyvää helmikuuta meille kaikille!
anu2 | 7.2.2008 klo 22:05:14