Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Me kaikki rakkaamme menettäneet!

Niin ensimmäinen vuosi on todellakin pahin ja tuska tuntuu, mutta jotenkin sen kanssa oppii elämään vieretysten. Ensimmäisenä vuotena kaiken tekee ensimmäisen kerran muistojen kanssa ilman rakasta. Monta asiaa on vielä edessä, ensimmäisen kerran ilman pikkususkoa. Äidillemme äitienpäivä on vaikea niin kuin meille kaikille.

Kävin tänään siskoni haudalla, kuinka todellisen epätodelliselta se tuntuu. Totta,mutta silti niin käsittämäöntä. Itse odotan että siskoni palaa piltä pitkältä matkalta ja soittaa kuulumiset...... En ole vielä pystynyt poistamaan hänen numeroaan puhelimestäni. Kuulin, että liittymän sulkemisen jälkeen 3kk jälkeen numero lähtee uudelleen käyttöön. Itse soitin siskolleni kuukausi sitten, valitsemanne numero jne...kyllähän minä sen tiesin:::((((mutta kun oli vaan pakko soittaa. Nyt jälkeen päin ajattelin, että mitäs jos siihen olisi vastannut joku...........

Itse mietin, että miksi sitä yrittää niin kauan itse jaksaa ja kun on pakko niin sitten vasta hakee ammattiapua. Itse olen ainakin tyytyväinen, kun sitten viimein hain apua. Miehenikin sanoi, että nyt varmaan kannattaa soittaa lääkäriin aika.

Ja elämä on päivä kerrallansa tai puoli päivää tai hetki kerrallaan.........
elämänpyörä | 14.3.2011 klo 17:15:25