Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äidin menettäneet

minulla oli nyt tavallaan toinen äitienpäivä ilman äitiä, meidän äiti kuoli 4.5.10 eli neljää päivää ennen äitenpäivää.
oikeastaan nyt äitienpäivänä en itkenyt paljoa enkä tuntenut valtavaa ikävää, mutta luulen sen johtuvan siitä että äidin kuoleman vuosipäivänä taas olin todella surullinen vein kahteen oteeseen kynttilänkin hautausmalle(toisaalla nukkuneiden kivelle, äidin hauta on 100km päässä)Tietoisesti minäkin välttelin kaikkea äitienpäivään littyvää, en aukaissut radiota ja telvisiostakin katselin vain boksille nauhoitettuja elokuvia, minulla oli helppo vältellä koska molemmat mummini on kuolleet eikä minulla ole omia lapsia, tilanne olisi varmaan ollu toinen jos olisi ollut pakko viettää kokreettisesti äitienpäivää.
Nyt taas on ollut vaikeampi viikko, illalla ennen nukahtamista on itkettänyt ja nytkin on kova ikävä.tuleehan äidin hautajaisista 21.5 myös vuosi.

Mutta mentävä on päivä kerrallaan, äitin elää muistioissani niin kauan kuin minun muistini toimii ja jos joskus saan lapsia niin kerron heille minkälainen heidän mumminsa oli ja olen ylpeä että minulla oli niin hyvä äiti.
heidi77 | 14.5.2011 klo 09:12:34