Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: silmämelanooma

Voi kiitos maikki. Yritän välillä ylläpitää keskustelua, kun meitä on niin vähän muutenkin, on kiva jos tämä väylä olisi edes helpo tapa kaikille saada henkistä tukea ja tietoakin käytännön asioista. Ja tsempata täytyy toisia etenkin alussa. Monelle se ensidiagnoosi on kuin kuolemantuomio. Syöpä sanana on monelle toivoton asia. Sairaus josta ei itse voi selvitä. Alussa kun hiukan muistuttaa että toivoa on niin jatkossa jokainen löytääkin sitä jo itse kun on selvinnyt säikähdyksestään.

Sinä se taas olet kuin lämmin auringonpaiste joka valaiset sanoillasi koko ruudun ja unohtaa ihan millä palstalla on. Hienoa kun levität hyvää tuulta ja positiivisuuttasi. Niissä minä olen mielestäni aika huono, ainakin sisäisesti. Minä taistelen joka päivä että pystyisin elää sillä ilolla ja energialla kuten silloin joskus. Mutta sen noiden katoaminen ei ole siis syövän takia vaan sen lapseni.

Kaikille kuitenkin oikein mukavaa joulua ja parempaa uutta vuotta 2010 !
t.tiltu
tiltu | 15.12.2009 klo 23:03:20