Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: silmämelanooma

Heips sulle!!

Täällä tosiaan on todella hiljaista välillä. Tiltu jaksaa tsempata uusia tänne yhteyttä ottavia silmämelanoomapotilaita. ja on oikea tietopankki sairauden suhteen.Itse olen tosiaan sairastanut tätä jo vuodesta 2006. Mulla ei näköa paljon silmässä ole ja silmä oli jo kasvaimen löytyessä täysin pimeä. Jonkinverran kirkasta valoa näen mutta ei muuta. Ja olen todennut että olen päässyt tosi vähällä muutenkin lukiessani muiden rankkoja kokemuksia. Silmä ei paljon oireile,joskus pistävää kipua ja jonkin verran kuivuuden tunnetta. Ja kaikkein tärkeintä että ei löytynyt metastaaseja.Joten itse olen hyvällä mielellä ja jaksan uskoa että "selätän" tämän sairauden vielä.:):) Toivon ja uskon että itsekin löydät voimaa taistella tätä sairautta vastaan. Mottoni onkin että: päivä kerrallaan ja täysillä eteenpäin hymyillen!!!! Positiivisuus kannattaa aina ja vaikka huoli ja suru kuinka painaisi ei saa antaa periksi!!! Kaikkea hyvää ja oikein mukavaa joulua sinulle!:))) tv maikki64
maikki64 | 15.12.2009 klo 17:15:20