Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: silmämelanooma

Hei maikki! Hieno juttu että kasvain onkin pienentynyt ja pääset kesänviettoon kevein mielin. Olen iloinen puolestasi. En tiedä pitäisikö ollenkaan alkaa kirjoittaakaan omasta silmästä... Tammikuisen kaihioperoinnin jälkeen sain ongelmia, sitkeää iriittiä ja makulaödemaa ja olen siitä asti syönyt kortisonia, lähdetty tuolta 40 mg:sta Prednisolonia. Välistä annosta alennettiin ja tilanne paheni uudelleen. Kortisoni nostettiin ylemmäs taas ja nyt kun saatiin silmä jotenkuten paremmaksi ja lääkettä taas alennettua (20mg:ssa) on silmä oireillut ikävästi taas.

Sitä paitsi viimeinen käynti Hesan klinikalla sai huolestuneen olon. Mun tuumorin mittani oli hiukan KASVANUT edellisestä korkeafrekventtisestä ultrasta !!! Tässä nyt ihmetellään ja odotetaan syksyä ja uutta syöpäkontrollia. Kesällä tässä menen kyllä omaan sairaalaan näyttämään tätä muuta syöpähoitoon liittyvää ongelmatiikkaa, mutta niillä ei ole tuota tarkkaa korkeafrekventtistä ultraa jolla voisi tarkistaa tilannetta. Aina pitää jotain murehtia. Pitää vaan sulkea asia pois mielestä.

Oikein hyvää kesää sinulle ja hyviä vointeja !
tiltu | 7.6.2009 klo 21:51:10