Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: "Tuore" rintasyöpä ja neuvoa kyselen

Itselläni tekisi mieli jättää siskopuoli kokonaan elmästä pois, koska vaikka tiesi, että olin menossa leikkaukseen ja kysyin hänen omia kuulumisia, ei kysynyt minun (tiesi siis syövästä). SItten on yllättävältä taholta saanut kannustusta, esim entinen työkaveri tsempannut kovasti esim lähetti Pamela ANdersonin kuvan lyhyttukkaisena (kun oli tukkakriisi) ja entisiä koulukavereita. En oikein tiedä , miten suhtautuisin tosiaan noihin sukulaisiin, jotka eivät ole pitäneet yhteyttä, se on tosi loukkaavaa. Ehkä minun pitäsi myös mennä jonnekin vertaistukiryhmään tai sitten keskustelemaan , koska ilmiselvaästi masentunut vaikka sytot on ohi (kaikkihan pitäis olla ok, vai mitä??) ja säteet on alkuvaiheessa. Mutta kaikki ei olekaan ok, osa sukulaisista on lakannut soittamasta (siis ne jotka ovat tsempanneet), koska luulevat tosiaan että kaikki on ok. Sitten on lievästi näkövammainen täti, joka odottaa apua, eikä ollenkaan ota tilannetta huomioon, ettei aina jaksa.
Lilliant | 11.12.2013 klo 15:17:30