Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: "Tuore" rintasyöpä ja neuvoa kyselen

Hei Kaismaria
Minulla todettiin rintasyöpä kaksi kuukautta sitten. Leikkaus meni hyvin ja ensimmäinen CEF hoito ensi maanantaina.
Sain myös aika rankan hoitopaketin 6 xCEF, sädehoidot ja 5 vuoden hormonihoidon. Kovin tutullta tuntuvat sinun mietteesi. Käyn läpi samoja asioita. En ole kertonut sairaudesta kuin omalle perheelleni ja ihan muutamalle ystävälle. Minulla ei oikeastaan ole sellaisia ystäviä joiden kanssa voisin puhua.. Olen saanut tätä palstaa lukemalla paljon asiallista tietoa ja apua. Mieliala ei ole kovin hyvä tällä hetkellä ja pelkään alkavia hoitoja. Pyörittelen myös mielessäni ajatusta syöpäni leviämisestä. On kyllä parempiakin päiviä. Tällainen kai kuuluu taudin kuvaan. Onkohan teistä kukaan Turun suunnalta? Onko Turussa jokin toimiva keskusteluryhmä esim. Syöpäyhdistyksellä?
Syksy2013 | 7.12.2013 klo 22:20:30