Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: "Tuore" rintasyöpä ja neuvoa kyselen

Hei Syksy2013!
minä Liila-Roosa olen Turun seudulta,liityin lounaissuomen syöpäyhdistyksen jäseneksi syyskuun alussa eli leikkaukseni aikoihin,sieltä saa hiukan takaisin poliklinikka ja hoitomaksuistakin ja on keskusteluiltojaTurussa ja muualla varsinaissuomessa,sitä kautta saa myös vertaistukihenkilön.itse en ole vielä ainakaan käynyt ryhmissä,täällä vaan kirjoitellut ja ystävien kanssa puhunut.vuosimaksu on 15e,sinun kannattaisi liittyä nyt vuoden alusta.kun menet maanantaina ekaan hoitoosi niin juttele omahoitajalle että haluat syöpäyhdistyksen esitteitä,niitä saa sosiaalihoitajalta joka on aika kiireinen mutta joskus ehtii käymään tapaamassa hoidon aikanakin,yleensä hänelle pitää varata aika.minulla yleensä myös hoidot maanantaina,nyt poikkeuksellisesti tiistaina.tsemppiä sinulle hoitoihin!terv.Liila-Roosa
Liila-Roosa | 7.12.2013 klo 22:54:17