Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Raamattu on Totta

Huomasin tuossa, kun en ole täällä pitkään aikaan käynyt että et ole "syövästä jumalan armosta ja suuresta viisaudesta parantunut" vastannut aikaisempaan viestiini...Ilmeisesti pyyntö vastauksesta selvällä suomen kielellä ylitti suorituskykysi.

Mieheni kuoli 1.9. Minä olen nyt 28v leski. Olen siis pienen pojan yksinhuoltaja, joka tulee myös kaipaamaan isäänsä kunhan kasvaa tarpeeksi isoksi ymmärtääkseen missä isä on. Hän tulee kuulemaan kuinka kamala tauti nimeltä syöpä tappoi isin, kuinka kova ikävä minulla on ja tulee olemaan sekä kuinka elämä välillä on käsittämättömän julmaa. Ilman sepustuksia ja satuja siitä kuinka jumala ny halus nähdä isin vähän aikasemmin.

By the way. Ateismi ei ole uskonto (vastoin harhaluuloasi)vaan elämänkatsomus. Onko outo sana? Plus että henkilön (joka ei usko jumalolentojen olemassaoloon) lokerointi suoraa päätä ateistiksi on myös hyvin ahdasmielistä ja kapeakatsantoista. Mutta kah ko fundamentalistina jätät aivosi narikkaan ja menet siitä missä aita on matalin (sinähän rakastat kielikuvia) niin et näe tässäkään asiassa nenääsi pidemmälle.

Luulen ettet uskalla tulla esiin noiden tekstiesi takaa omana itsenäsi, ihmisenä ja lähimmäisenä. Siellä sinun on helppo piilotella, perustella tapahtunutta parantumistasi ja ajatella saaneesi kaikki (entisen elämäsi?) synnit anteeksi. Jos se tekee helpommaksi itsesi kanssa elämisen, niin siitä vaan. Tee se vaan jossain muualla kuin täällä. Sit kun uskallat tulla esiin, niin palaa asiaan tällä foorumilla.
CinnaMum | 29.9.2008 klo 00:20:27