Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Re:Jumala parantaa

Hei "syövästä parantunut"


Tulipa minulle paha mieli, kun luin edellisen kirjoituksesi.
Jotenkin siitä tuli kummallinen olo, kun puhut "uskottomien" rukouksista, joita Jumala ei sinun mielestäsi kuule??

Kuka "uskoton" mielestäsi edes rukoilee? Jonkun usko on vahvempi, toisen taas heikompi. Raamatun mukaan usko on armolahja, sitä ei voi valita, Jumala sen vaan voi antaa.

Jos olet tuon lahjan saanut, niin kiitä siitä Jumalaa. Älä kuitenkaan tuomitse niitä, joiden usko on heikompi kuin sinun.
Tuomitseminen on Jumalan, ei sinun eikä minun, tehtävä.
Ihanaa, että olet parantunut. Varmasti kiität siitä Jumalaa etkä vahvaa uskoasi Häneen?

Minä uskon, että joka etsii, se löytää, ja joka kolkuttaa, sille avataan. Uskon myös, että Jumala kuulee meidänkin, jotka emme ole uskossamme niin kovin vahvoja, rukoukset.

Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta sinulle, "syövästä parantunut" toivoo

Unelma

P.S. Ikuisestihan meistä kukaan ei täällä maan päällä elä; joskus tulee se Jumalan tahdon mukainen aika meidän muuttaa Hänen luokseen, eikö totta??
unelma | 15.1.2008 klo 20:22:38