Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Tämä heilahtelu

Hyvä ystävä! Meillä sairastuneilla on kriisimme, jonka kanssa yritämme pärjätä. Siinä jo on meille kuormaa kylliksi. Läheisten on joskus vaikea suhtautua tähän kriisiin oikealla tavalla ja taakkamme lisääntyy. Se ei ole oikein! Onko mitenkään mahdollista, että pystyisit irrottamaan itsesi vääristä taakoista tai, jos on pakko, vähentämään sellaista kanssakäymistä, joka aiheuttaa sinulle ahdistusta. Sinun elämästäsihän on kysymys, sinun henkinen ja fyysinen hyvinvointisi on tällä hetkellä se suunta, johon sinun on lupa kaikin tavoin toimia, sitä saat hyvällä omallatunnolla tavoitella. Se on jopa velvollisuutesi itseäsi kohtaan. Muut ihmiset eivät tiedä, mikä sinulle on parasta, sinä opit kyllä tietämään sen. Tässä asiassa Elämä on sinun puolellasi, ei sinua vastaan. Valo loistaa aina pimeimmänkin päivän jälkeen, tiedän sen. Itse olen joutunut uskomaan sanaan: Minun armossani on sinulle kylliksi.
Lohdutuksen ja toivon ajatukset sinulle! Vaikeat ajat tulevat ja menevät, me saamme avun aina oikeaan aikaan jollakin sopivalla tavalla!
hilleviivi | 15.6.2009 klo 12:48:18