Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Ikävä

Hyvä siipi maassa! on hyvä että sinäkin uskallat kirjoittaa kuulumisia,vaikka ne olisivatkin huonoja. Eihän tässä vielä oikein osaa iloita mistään. Olet joutunut vielä surunkin lisäksi "sietämään" isääsi ja on varmasti oikein että itse vedät rajan ja pidät etäisyyttä, koska hän ei siihen pysty. Hänen juominen ei kuitenkaan ole millään tavalla sinun aiheuttamaai.Sen hän päättää itse. Tosta tekemisestä mitä ehdotettiin niin minun on vaikea ryhtyä mihinkään.ei kiinnosta mikään. En viitsi enään siivoilla en ulkoilla yms. Tänään onneksi ystäväni aikoi tulla käymän kylässä. Nämä hetket ovat tietysti juuri niitä jonka voimalla jaksan eteenpäin. Ystävät ovat enkeleitä. Minä heräilen joka yö ja luulen että mieheni on läsnä en halua oikein herätä kunnolla siitä unen ja valveen rajamailla olemisesta kun tiedostan, että olenkin yksin.Vaan olisiko hän silloin kuitenkin luonani.T, Hanhikki
hanhikki | 3.11.2011 klo 17:30:42