Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Lapsi syövän jälkeen

Hei
ja onnea lapsen yritykselle, älä sitä pelkää, millainen äiti sinusta tulee, sinusta tulee paras äiti sinun lapsellesi:)
Itse olen vähän eri tilanteessa, sairastuin elokuussa-07 ja oli juuri heinäkuussa saanut vauvan, viidennen lapsemme. Tuo oli kauheaa aikaa pelkoineen ja ahdistuksineen, ajattelin että jos en selviäkään lapseni menettävät äitinsä ja pinimmäiseni ei opi edes äitiään tuntemaan ja muistamaan. Pelot olivat hirmuisia...Ajattelin myös, että miksi olen edes tehnyt lapsia tähän maailmaan, jos en niitä nyt saakaan kasvattaa aikuisiksi ja olisipa paljon helpompaa jos olisin yksin.
Mutta kun päästiin hoidoissa alkuun ja pikkuhiljaa elämä jatkui normaalikuvioissa ja kiireissä, rupesin ajattelemaan että vaikka mitä tapahtuisi, onneksi minulla on nuo ihanat lapset, viisi aivan mahtavan täydellistä lasta olen ainakin maailmaan saanut, se on asia jota en voi katua koskaan! Ja he ovat myös se voima, joka auttaa minua paranemaan ja uskomaan parantumiseen, enhän voi antaa periksi!
Rohkeutta sinulle ja jos lääkäri on antanut luvan lapsenhankintaan, niin uskallusta yrittää:) Kuten itse sanoit, voit pysyä terveenä lopun ikääsi ja katua, ettet lasta saanut...Aurinkoisia päiviä kaikille!
cry | 9.3.2008 klo 11:08:41