Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Lapsi syövän jälkeen

Pitkästä aikaa näillä sivuilla kirjoittelen.

Kaikille, jotka ovat kokeneet sytostaatit tai sädehoidon kohdun alueelle, suosittelen heti vaan yrittämään lasta kun itse on siihen valmis.

Itse sain imusolmukesyövän uusintakerralla 2005 kantasolusiirron. Lääkärit eivät voineet luvata minun saavan enää koskaan omia lapsia. Asia oli minulle hyvin arkaluontoinen ja kieltäydyin aluksi muutaman kuukauden ajan kantasolusiirrosta. Lääkärit sinä aikana sitten ehdottivat, että josko yrittäisimme saada alkion, joka sitten pakastettaisiin. En ollut valmis silloin siihenkään, koska emme olleet edes kihlautuneet mieheni kanssa silloin.

Nyt on sitten yritetty lasta ens vuoden alussa vuosi, eikä ole kuulunut. Itse olen murheen murtama, että minun vikani kun hoitoon suostuin.
Tällä hetkellä käyn hormoni- ja lapsettomuusklinikalla tutkimuksissa ja etsimässä apua.
Olemme vielä nuoriakin. Itse olen 27 ja mieheni on 24.
Rusenz | 11.12.2007 klo 19:34:09