Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Lapsi syövän jälkeen

Tervehdys kaikille pitksästä aikaa!

Osallistuin joskus aikoja sitten tähän keskusteluun ja nyt minulla onkin iloisia uutisia. Olen raskaana viikkoja on nyt 13+2. Ihan helposti tämä unelma ei lähtenyt toteutumaan mutta nyt ollaa tässä.

Minulla todettiin munuaissyöpä kesällä 2006 jolloin tehtiin myös radikaali oikean munuaisen poisto ja hoito oli sitten siinä. Kontrolleissa on käyty ensin 3 kuukauden välein ja nyt puolen vuoden välein. Lääkäri näytti vihreää valoa perheen perustamiselle noin 1 1/2- vuoden kuluttua leikkkauksesta. Myöhemmin rutiini gynekologi tutkimuksissa sain tietää että minulla pco-s, eli raskaaksi tuleminen voi olla vaikeea. Munasarjani eivät tuottaneet munasoluja normaalisti. Se oli aika kova paikka, tuntui että minulle ei voi enään koskaan tapahtua mitää hyvää. Mutta jo ensimmäisen hormoonihoito kierron jälkeen raskauduin ja nyt olen tässä. Elämä hymyilee, ainakin nyt.

Syöpä kontrolli on ensi viikolla. Tänään kävin labrassa ja ensi viikolla on sitten lääkäri. Tilanne vaikuttaa ihan hyvältä. :)

Tsemppiä teille kaikille.

-Hevostyttö-
Hevostyttö | 17.4.2009 klo 10:20:30