Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äidin kuolema

Kiitos viestistäsi ja osanottoni äitisi poismenon johdosta! Minun äidiltäni oli myös rintasyöpä, josta sai terveen paperit. Vuoden ehti nauttia "terveenä" ja sitten ilmoitettiin että syöpä sappitiehyeissä eikä parannusta siihen ole. Minäkään en osaa puhua asiasta, se on vieläkin liian vaikeaa. Mutta kirjoittaminen on helpompaa ja ihana saada viestiä muilta. Auttaa kun saa vaihtaa kuulumisia sellaisten kanssa jotka joutuneet käymään läpi saman tuskan. Niin valtava tyhjyys äidin poismenon jälkeen, ei ketään kenen kanssa puhua kaikesta. Minulla paljon ystäviä ja ihana perhe, mutta äitiä ei korvaa kukaan. Elän päivä kerrallaan, pikku hiljaa. Onneksi lapset pitävät tiukasti arjessa kiinni. Vanhin oli alle 2 v kun mummi kuoli ja pienin ei koskaan nähnyt mummia. Se repii minun sydämeni rikki. Ihme kyllä vanhempi poika muistaa mummin, yritetään puhua paljon vaikka se on vaikeaa ja itku meinaa tulla joka kerta. Kun luin muiden kokemuksia niin en voinut kuin itkeä.... Oikein paljon voimia ja jaksamisia sinulle. Hyvää kesää. Iloitaan elämän pienistä asioista. Itketään kun siltä tuntuu.
Momi77 | 1.7.2014 klo 14:55:49