Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mieheni nukkui ikuiseen uneen, on niin tyhjä olo

Hei!Nuo kirjoitukset oli kuin omiani!Mieheni nukkui ikiuneen 4.10.2014 ja suru sekä ikävä on kova.Tämä ilta on taas jotenkin raskas,olin SRK.n suru ryhmässä ensimmäisen kerran.Iäkkäitä ihmisiä muut,yhteistä,elettyä elämää 60 vuotta...niinpä niin,mieheni ei saanut elää edes niin kauaa...Olen ollut nyt sairaslomalla,ihan fyysisen vaivan takia(olkapää teki tenän miehen nosteluista).Minulle on ollut tärkeää olla kotona,järjestellä asioita ja ajatuksia.Perunkirjoitukset ja kaikki....Ikävä vaan on ihan tolkuton,yhteistä elämää takana yli 34 vuotta,en ole aikuisiällä ollut koskaan yksin...suru myös lasten ja lastenlasten surusta....Ystävät on
kantaneet yli vaikeiden hetkien,nöyränä otan kaiken huolenpidon vastaan mutta ei ne ystävät voi auttaa näihin iltojen yksinäisiin hetkiin,ei siihen yhteiseen elämään....Mutta emme hän me ole ainoat näiden asioiden kanssa kamppailevat,elämä jatkuu,erilaisena kuin suunniteltiin...
kyselee... | 6.11.2014 klo 22:22:32