Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mieheni nukkui ikuiseen uneen, on niin tyhjä olo

Hei!Onko sinulle tarjottu ammattiauttajan apua?Oletko itse jaksanut hakea keskustelu apua esim.työ terveys psykologi?Minulle miestäni hoitanut lääkäri ehdotti psykologin kanssa puhumista.Kävin jo mieheni elinaikana useammankin kerran juttelemassa/itkemässä tilannetta työ terveys huollossa.Olin hieman epäluuloinen kuinka vieras ihminen voisi minua tässä auttaa,eihän kukaan voinut auttaa miestänikään?Koin käynnit helpottavina,sain purkaa tuskaani ja tunsin saavani tukea.Aikamoista aaltoliikettä nämä päivät on,välillä tuntuu että ehkä tämä tästä,ajan kanssa ja toisena hetkenä ikävä ja suru saa sydämenkin pysähtymään.Tänään tilasin hautakiven,tuntuu että on pakko saada asiat järjestykseen,puolisoni ei sietänyt että asiat "roikkui",keskeneräiset työt piti tehdä mahdollisimman pian valmiiksi.Sitä neuvoa yritän yksinkin noudattaa.En tiedä koska saan rohkeutta laittaa miehen vaatteet kiertoon,en saa koskettaa niihin,se on liian vaikeaa...
kyselee... | 12.11.2014 klo 22:09:58