Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Vertaistukea 20-25 vuotiaasta nuoresta joka on menettänyt äitinsä/isänsä syövälle

Hei!

Luin netistä ensimmäistä kertaa äidin kuoleman jälkeen keskusteluita ja löysin tämän. Minä menetin oman äitini viime elokuussa täytin vain paria viikkoa aikasemmin 21 vuotta.. Äiti sairasti pitkään syöpää mutta samalla salasi minulta sen vakavuuden ja elin uskossa että hoidoilla saan vielä muutaman vuoden lisää äidin kanssa. Elokuun 14 päivä aamuyöllä tuli soitti sairaalasta nytten voi olla viimeiset hetket ajoin kyyneleet silmissä aamu 4 sairaalaan äiti oli vielä hereillä olin äidin vieressä kun hän veti viimeisen hengenvedon ja pidin kädestä kiinni ja niin äiti nukkui pois.. En pystynyt käsittämään sitä olin äidin vierellä niin pitkään kun oli vaan mahdollista ennenkun hoitajat veivät hänet pois. Siitä paria viikkoa etenpään en muista hirveästi mitään kielsin koko tapahtuman ja tuntuu että sisimmässäni kiellän vieläki odotan tyhjässä talossa milloin äiti tulee kotiin. En ole pystynyt puhumaan asiasta oikein kellekkään nyt ensimmäistä kertaa uskalsin etsiä "sururyhmää." Minulla ei ainakaan ole olo vielä paljoa helpottanut tyhjyys on vain syvempi ja unet ja muut muistutkset äidistä sattuvat vai enemmän mutta olen kuullut että ensimmäinen vuosi olisi vaikein...
meisu | 16.4.2013 klo 21:49:39