Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Runoryhmä

Re: Omat tekstit

Olethan jo löytänyt elämäsi runot, jotka me saamme lukea ja kokea sen tunteen minkä haluat muille viestittää.
Se on se elämäsi runo.
Runosi viestittää omaa sisäistä elämää miten sen tuntee ja saa tuotua myös muiden luettavaksi, sillä yksikin pieni lause voi olla jollekin se voimia tuova sana lause joka antaa sillä hetkellä voimaa kohdata huomisen päivän.
Se voi olla pienen pieni tunne sanasta joka kantaa eteenpäin juuri sillä hetkellä kun on vaikea kausi menossa ehkä sairauden kanssa tai muuten.

Itse myös läheisien rakkaus ja minulla eläimet kotipiirissä ovat suuri voimavarani, jotka kivuliaan väsymyksen pahimmalla hetkellä kantavat kohti uutta päivää ja nöyränä kiittäen että Luoja on antanut uuden mahdollisuuden vielä.
Kun on uskoa, toivoa niin kyllä tästä vielä selvitään hitaasti mutta varmasti ja positiivisellä luonteelle kovalla tahdon voimalla.

Runojen sisältö on aina meidän omaa taistelua sairautta vastaan ja se tuntuu että selätämme sen vielä joskus, toivon näin.

Kaikkea hyvää sinulle, voimia sekä kiitos runoistasi
ne ovat minulle ainakin antaneet paljon uutta voimaa lämmin kiitos siitä <3

-vaapukka-
vaapukka | 7.3.2013 klo 16:19:50