Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Nuoret rintasyöpäpotilaat

Heippa! Nyt on taas aika vierähtänyt, kun viimeksi kävin tällä palstalla. Olin sairaslomalla noin 7 kuukautta. Töihinpaluu jännitti, mutta kaikki on sujunut hyvin, nopeasti sitä pääsi taas arkirytmiin. Hiuksetkin on alkaneet mukavasti kasvamaan, vaikka peruukkia vielä käytänkin. Aiemmin olin blondi, nyt on selvästi tummemmat hiukset tulossa..jännä nähdä millaiset sitten ovat, kun kunnolla tulee pituutta. Ystävät ovat tiiviisti olleet mukana sairauden aikana, ihanaa että on ihmisiä ketkä välittävät, vaikka tottahan se on että saman kokenut tietää täsmälleen miltä kaikki hoidot yms. tuntuvat ja tietää kaikki tunteet mitä sairauden aikana joutuu läpikäymään. Nyt vaan yritän nauttia joka päivästä ja olla iloinen elämän pienistä asioista! Mulla hoidot meni aika helposti, lähinnä väsymystä vaan oli, ei pahoinvointia kertaakaan. Voimahaleja kaikille ja hyvää joulunaikaa ja uutta vuotta 2008!
Milan | 16.12.2007 klo 14:35:13