Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Elämä jatkuu!

Kiitos kuulumisista "Elämä jatkuu"! On todella kiva lukea välillä myös näitä ihania selviytymistarinoita. Sinulle oikein mukavaa syksyn jatkoa!

Täällä foorumissa olen uusi mutta muutamassa muussa jo mukana, mutta ajattelin myös tämän kautta kysellä kuulumisia juuri nuorten rintasyöpäkokemuksista.

Itse sairastuin (tai siis sain diagnoosin)muutama viikko sitten ja nyt on rinnan kokopoisto sekä kainalon tyhjennys takana. Vielä olen aika väsynytleikkauksesta eli kauppareissut sun muut jää miehen kontolle! Hyvin on kyllä pärjännyt.

Dreenin poiston jälkeen taas ajattelin että vähän paremmin ehkä tulee lähdettyä liikkeeelle, toivottavasti!

Niin siis vielä olen siis reilu 30:nen ja perheessä on lisäkseni mies ja pari kouluikäistä lasta.

Nyt kaipaisin ajatuksia sairaudesta ja kaikkeen siihen liittyvästä mielellään nuorilta rintasyöpäpotilailta, tietysti myös vanhempien kertomukset kiinnostaa.

Sateisesta päivästä huolimatta aurinkoisia ajatuksia teille kaikille.

pääsky
pääsky | 2.10.2008 klo 13:52:32