Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Korjausleikkauksesta

Moikka1
En ole enää ihan nuori 47 vuotias. Mutta mulla on tehty nyt LD-leikkaus siihen rintaan joka poistettiin kokonaan. Eli Selkälihaksesta jonka nimi on latissimus dorsi leikattiin yläosa auki ja käännettiin etupuolelle rinnaksi. Lihakseen jätettiin verisuoni ja hermo. taskuun laitettiin myös silikooni ja uusi alaosa otettiin myös selkänahasta. ensin mulle aiottiin tehdä Tram-leikkaus, mutta vatsaläski ehti kadota ennen leikkausta. Nyt olen sairaslomalla; mulle tehtiin tekorintaan nänni ja tervettä rintaa nostettiin ja piennettiin hieman. kaikki sujui hienosti ja olo on tosi normaali. Olen ostellut halpoja mutta kauniita rintaliiveja kasapäin...Myös kaikille joille on tehty Tram-leikkaus olen kuullut pelkkää hyvää kuuluvan ja ovat kaikki olleet todella tyytyväisiä ja arvet tosiaan myös LD-leilkkaukksessa jäävät liivien alle piiloon.
Pipla Hörö | 29.3.2008 klo 18:55:29