Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä vasta todettu ja pelko sen levinneisyydestä

Mulla olikin duktaalinen carsinoma gradus 1-2 tasoa myös low grade DCIS muutoksia, olin jotenkin sen varmaan kuullut väärin puhelimessa. Kirurgille mennessäni maanantaina olin jo mielessäni päättänyt, että molemmat rinnat poistetaan, sillä suvussani on BRCA1, jota minulla ei n.15v sitten kuitenkaan verikokeessa todettu. Nyt mietin että olishan se ihana että toinen rinta olisi vielä tunteva ja jäljellä.Toisaalta sitä miettii sitä että kuinka pitkään tässä vielä saa elää.En haluaisi heti vuoden päästä olla samassa tilanteessa. Mulla on kaksi pientä lasta 4 ja 9 vuotiaat ja he tarvitsevat minua vielä pitkään.Pääsen tietokonetomografiaan joka on ylihuomenna. Tulokset saa kuulla vasta ensi viikolla ja jos levinneisyyttä todetaan aloitetaan sytot jo ennen leikkausta.Olen 43v, joten kyllä tämä tilanne tuntuu tosi tylsältä.Sairaslomaa olen saanut nyt kunnolla, töissä en jaksa olla kun mieliala kuitenkin vaihtelee.
Tsemppiä sinullekin odotteluun ja nähdään 4.4.
leskenlehti | 18.3.2014 klo 12:13:54