Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä vasta todettu ja pelko sen levinneisyydestä

Hei Leskenlehti

Olet nyt pahimmassa tilassa tämän taudin kanssa. Olet saanut diagnoosin ja ajatuksesi ovat varmasti kaaoksessa.
Kuukausi tuntuu pitkältä ajalta, mutta olet jo hoitoputkessa jonka vauhti kiihtyy.
Voit luottaa sinua hoitaviin ihmisiin. He kyllä osaavat asiansa. Minulle on sattunut vain ihania ihmisiä tässä putkessa.
Ei kannata mennä asioiden edelle. Et voi tietää vielä minkälainen sinun syöpäsi on. Se ei myöskään ehdi kuukaudessa muuttua.
Ota yhteyttä syöpäyhdistykseen, saat keskusteluapua ja faktatietoa. Mulle syöpäyhdistyksen henkinen tuki on hirveän tärkeää juuri alkumetreillä.
Käytä odotusaikasi kunnon ylläpitämiseen. Voimistele käsien liikeratoja ja käy lenkillä. Siitä on paljon hyötyä leikkauksesta toipumiseen.
Minulla oli 4 pattia, 2 kummassakin rinnassa. Vain yksi niistä oli syöpää.

Yritä olla positiivisella mielellä.
Negatiiviset ajatukset vetävät puoleensa negatiivisia juttuja.
Ole kiitollinen siitä, että tauti on huomattu. Tuolla kulkee paljon naisia jotka eivät vielä tiedä, että heillä on syöpä.

Viime keväänä ei mulla ollut kevättä rinnassa,
nyt alkaa jo olla, vaikkei rintoja enää olekaan.
tissitön | 13.3.2014 klo 15:08:43