Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkavat, mitä kokemuksia on Taxotere - cef-yhdistelmästä??

Itse en ole saanut cefiä, mutta taxotere hoitoja 6x.
Katson, että näistä hoidoista pääsin aika vähällä, pahoinvointi poistui lääkkeillä ja tietysti oli alkupäivinä väsymystä sekä lisäksi suun tuntemukset. 5-6 kert, tuli sitten nämä raajoihin kerääntyneet nesteet jotka aiheuttivat kipua, mutta sinähän saat vain 3xtaxoterea.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että jokaisen oma keho reagoi yksilöllisesti näihin hoitoihin, meillä jokaisella on omat solumme joiden
reagointi liittyy paljon siihen miten mielemme suhtautuu näihin hoitoihin ja mitä solumuistissamme on.
Meillä on solumuistissa paljon asioita jotka näiden hoitojen aikana
voivat nousta pintaan, joten pidä mielesi aktiivisena äläkä anna pelkojen vallata mieltäsi.
Hiukset lähtevät, jos lähtevät, pyydä jos ei tarjota jäähattua+hanskoja ja jalkatossuja.
Itse aloitin hoidot huhtikuussa ja silloin tuntui tosi kaukaiselta niiden loppuminen, mutta niinkuin muutkin ovat tällä palstalla kertoneet, ne tosiaankin menevät tosi äkkiä ohi.
Itse tässä vaiheessa olen tosi onnellinen vaikkakin sädehoidot alkavat ensi viikolla.
Elämä on tällaista.
mek | 25.8.2009 klo 19:39:28