Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkavat, mitä kokemuksia on Taxotere - cef-yhdistelmästä??

Jos nimimerkkisi perässä oleva -66 tarkoittaa vuosimallia, niin olemme suht samanikäisiä ja itselläni oli myös 3 cef ja 3 taxoa, eli kuten olen kirjoitellut, niin itse pääsin todella vähällä. Pahoinvointia ei ollut lainkaan, ei myöskään väsymystä. Käytin jäähattua ja hiukset pysyivät päässä, en tarvinnut peruukkia lainkaan. Taxon aikana meinasi kuumeilu iskeä, kun en ensitiputuksen jälkeen saanut Neulastaa, silloin oli myös pahimmat lihassäryt, 2 vikalla Taxolla sain Neulastan ja oireita ei ollut muita kuin noin viikon kestävä makujen katoaminen, jolloin sitten popsin piparkakkuja, suolakurkkua, aurajuustoa ja suklaata..;-) Teen kahta työtä, eli liikunnanohjausta ja lehdenjakoa, vedin 15 viikkotuntia jumppaa ja öisin jaoin lehteä, en ollut lainkaan sairaslomalla, joten ainakin itselläni aktiivisuus pysyi yllä ja samoin hyvä peruskunto. Joten toivottavasti sinulla menee yhtä hyvin kuin minulla, joten pelko pois!
Untuvikko | 26.8.2009 klo 20:30:55