Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkavat, mitä kokemuksia on Taxotere - cef-yhdistelmästä??

Hei.
Pienenä vinkkinä voin sanoa noihin makumuutoksiin ja outoihin tuntemuksiin suussa on minulla auttanut mehujäätelöt....tänä kesänä olen syönytkin muutaman ja ehdoton hittituote ollut twisteri:) Taxojen aiheuttaman karheuden mehujäätelö poisti ja viilensi suun niin että pystyi syömään muutakin. Taxot aiheutti minulla muuten vain luustokipua, johon söin tramalia ja makasin.Ekan taxon jälkeen kipu kesti 7 vrk, toisen jälkeen 4 vrk ja kolmannen jälkeen 2 vrk.Hiukset alkoi tippumaan niputtain kaksi viikkoa ekan taxon jälkeen, kynsissä ei muutoksia yhtään ja ai niin....muutamina päivinä silmiä vetisti enemmän mutta aina nämä oireilut alkoivat vasta 4 päivän kuluttua taxoista.
Ekat ceffit menneet 9 päivää sitten.Yökkäilytti ja röyhtäilytti jo polilla tiputusten aikana.Ällöä oloa kesti 4-5 päivää, mutta oksensin vain kahdesti ja nekin tulivat lähinnä sen jälkeen kun olin rehkinyt ja hikoillut liikaa. Muuten ei ole ollut mitään.
Päänsärky on ollut melkein joka aamuista sen jälkeen kun minulle aloitettiin leikkausalueen hermovaurioon ja -kipuun lyrica...pää ei meinaa kestää annosten nostoa. Ja tänään kävin ekan kerran lymfaterapiassa.Käsi tuntui mahtavalta sen jälkeen, siis ihan normaalilta.Ei se siis ole minun mielestä paha ollut tähänkään mennessä mutta kait olin jo tottunut siihen että on aina vähän "turrana".Ja oli siinä leikatun puolen kädessä sen verran turvotusta että ympärysmitta oli 3 cm suurempi. kysykää lymfasta jos vähänkään on oireita.Minulla on 10 x maksusitoumus sinne.
hoitsu40 | 28.8.2009 klo 22:46:56