Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot alkavat, mitä kokemuksia on Taxotere - cef-yhdistelmästä??

Hei ladybird ja hipura!
Kaikki sai alkunsa kun valitin rintasyöpähoitajalle ihon yliärtyisyyttä ja sitä etten pysty pitämään rintsikoita aamusta iltaan asti.Hän soitti kipupolille ja menin sinne samantien hakemaan Capsaisin-voidetta josta olisi apua vaivaan.Kipuhoitaja teki testejä ja sanoi että minulla on hermovaurio=>soitti kirurgille ja sain sieltä mukaan voiteen ja lyrica-tabletit jotka tarkoitettu hermokivun hoitoon.Lääkkeitä sitten olen ottanut ja tilanne aiottiin katsoa kuukauden kuluttua kun minulla onkologille aika.Silloin tuli kirurgi myös piipahtamaan ja totesi että turvotusta juuri siellä roikkuvissa läskeissä eli olkavarren alapuolella ja kainalon alapuolella kyljessä. Onhan sitä ollut koko ajan mutta olen lullut sen kuuluvan asiaan.Ja ne läskit ovat olleet turrana kyynärpäähän asti enemmän ja vähemmän koko ajan leikkauksesta lähtien...hmm...luulin senkin kuuluvan asiaan ja lähtevän ajan kanssa niinkuin minulle sanottiin kotiuttamisen yhteydessä.
Kirurgi teki pikaisen lähetteen ja maksusitoumuksen lymfaterapeutille. Fysioterapeutti kävi antamassa jumppaohjeita ja otti yhteyttä tk:hon ettätarvitsen sen oikaisen hoidon. Meillä tk ostaa nämä palvelut yksityiseltä ja tämä yksityinen palveluntarjoaja soitti minulle. Itse en joudu onneksi maksamaan yhtään käynneistä ja käyntejä alkuperäinen maksusitoumus kattaa aluksi 10 kertaa. tunsin että eka käynti auttoi ja sen päivän käsi oli täysin normaali, seuraavana aamuna taas entinen, mutta jos se tilanne muuttuisi useamman käynnin myötä.
Kysykää ihmeessä, kannattaa ainakin kokeilla:)
hoitsu40 | 30.8.2009 klo 10:59:31