Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

makuaisti ja kynsiasiaa

Hei!

Itse olin varautunut kynsijuttuun siten, että rasvasin joka ilta varpaat ja kynnet ja kädet kunnon rasvalla sekä joka toinen päivä olen laittanut kynnenkovettajaa (Nail envy). Vieläkään ei ole onneksi milläänlailla muuttuneet kynnet.

Vielä yksi taxo ensi viikolla tulossa ennen CEFkuuria. Toivon ettei kynnet suuttuisi enää, kun joudun yksineläjänä ulkoiluttamaan koiriani, ja voisin kävelyn olevan kivuliasta elleimahdotonta jos varpaan kynnet tulehtuisi/lähtisi.

Itse imen jääpaloja tiputuksen aikana ja seuraavat 5 päivää kotona. Sekä bepanthen imeskelytabletteja. Toisen taxon jälkeen ei ollutkaan niin pahoja "palovammoja" suussa ja nielussa, mutta makuaisti katosi kyllä lähes kokonaan. Makeat ja suolaiset maistuivat tosi pahalle, karvaalle ja eltaantuneelle. Onneksi jogurtit ja rahkat ja kaurapuuro mustikkakeitolla höystettynä maistuu silloin.

tarde | 29.8.2009 klo 15:39:15