Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paraneminen ei edisty odotetusti

Moi Mur_meli !

Kiitos kun viestit. On lohduttavaa saada vertaistukea.
Olin maanantaina sädesairaalassa ja hoidot suunniteltu. kuitenkin tuon haavan kunnolla paranemisen takia hoitojen alkamista siirreettiin viikolla ja eka doletaxel hoito on 27.5 ja niitä sitten vielä 2 ja sitten fef X 3 ja 5 vuoden lääkehoito. Se ei ole Tamofen, koska minä olen sairastanut toisen rinnan syövän jo v, 2006. Olen varautunut jo nyt hoitojen sivuvaikutuksiin. Jotakin on myös mielessä edellissistä hoidoista, mutta hoidot on nyt erilaiset . Missäpäin suomea asut, haluatko kertoa tässä. ? Kyselin lääkäriltä mitä vitamiinejä voin ottaa hoitojen aikaan, ainoastaan multuitabsia suositteli , mutta Sh sanoi hyvä olisi ottaa d- vitamiinia ja kalsiumia. Ja luontaistuotteet kielsi ehdottomasti. Jotkut kyllä käyttävät Havupuunuute juomaa..., olen kuullut. Olisi kiva, jos voitas vaihtaa kuulumisia hoitojemme edistyessä ? Nyt toivon, että kuume sinulla ei olisi noussut ja toipuisit hyvin eka hoidosta. Tsenppiä ja voi hyvin ... :)
kevättuuli65 | 15.5.2014 klo 21:18:49