Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paraneminen ei edisty odotetusti

Moikka!

Kesä tuli, vaan siitä ei jaksa nauttia.. Kävin torilla kävelemässä ja palasin kotiin. Ostin itselleni pipon - kirkkaan lasten kesäpipon :)

Voimat on pois ja olo on kuin jyrän alle jääneellä. Joka paikkaan särkee, hengittäminen sattuu, kieli liimautuu kitalakeen. Silmät ei pysy auki. Armoton väsymys, mutta uni ei tule.
Taitaa olla tavallinen tarina.. ja kuuluu myrkkyihin.
Lämpöä on pidellyt keskiviikosta asti, muttei onneksi ole nostanut kunnon kuumetta.

Hyvä, että siirsivät sytoaikaa. Parempi on saada haavat eka kuntoon, ettei tule sitten ongelmia. Mulla märkii hieman tuo leikattu rinta.. Mutta ei siitä tarvi kuulemma välittää.. Pitää vain pitää puhtaana..

Mä olen luonteeltani aikaanasaava ja tekevä ihminen. On jotenkin niin rampauttavaa, kun ei JAKSA. Kun ei saa mitään tehtyä. Mulla oli jo valmiiksi katsottuna yksi opintokokonaisuus, minkä meinasin tässä saikulla plärätä, mutta ei.. En ole vilkaissutkaan niitä prujuja. Masentaa.
Virrkkuukoukku pysyy kädessä, mutta sen liikuttaminen vaatii tahdonvoimaa ja voimaa yleensäkin..

Masentaa.. Se on päivän sana...

En ole tutustunut tähän syöpiksen järjestelmään, että saako täältä laitettua yksityisviestiä, mutta ilman muuta olen valmis vertaistukeen ja -tuettomuuteen ;) Niin ja vantaalainen olen.

Jaksamisia sulle! Vaikka ryvenkin nyt itsesäälissä, niin kyllä mulla asiat ihan hyvin on :D
Mur_meli | 18.5.2014 klo 20:03:34