Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paraneminen ei edisty odotetusti



Hei mur -meli ja mexita , sekä kaikki muut .
Minun leikaushaavani viimeinkin ummessa , ollut jo jonkin aikaa ja ensimäinen sytostaatti hoitokin ollut , tiistaina olisi seuraava, jos labrat kunnossa. Olin nimittäin viikon sairaalassa. Ne pelätyt pahat sivuoireet ja huono olo sittenkin tulivat. En odottanut kuumeen nousua 38,aan vaan onneksi lähdin ajoissa ja ei kuitenkaan ollut veressä bakteereja, jota pelkäsin. Valkosolut oli minimissä, tulehdusarvot ja kuume sairaalassa 38- 39 välillä. kuutena päivänä sain antibiottia tiputuksena. Kyllä siinä muutkin veriarvot romahtivat. Eilen kotiuduin ja nyt jo ihan virkeä olo ja odota ensi viikon hoitoa ja sitten jo 2 hoitoa ohi. Hiukset ei ole lähteneet vielä yhtään, vaikkakin peruukki jo tuola osdottamassa. Saitko mexita lääkehoidon valkosolujen romahtamisen estämiseksi sairaalakeikan jälkeen. Minä sain ja niin toivon, että kaikki menisi seuraavalla kerralla hyvin. minulla onkin ollu jos jonkinlaista vastoinkäymistä heti syövän toteamisen jälkeen, mm, ensin ol vaikeasti paraneva leikkaushaava , kaikkine ongelmineen ja hoidon aloittaminen myöhästyi viikolla ja nyt sitten tämä revohka. Mutta näillä mennään ja parenpaan uskotaan . Sama toivon teille, ystävät , ilovaloa , paranemista ja rakkautta päiväänne.
kevättuuli65 | 10.6.2014 klo 08:04:39