Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Paraneminen ei edisty odotetusti



HEI... Olet Mur_ meli yhtä hoitoa edellä minusta. Samoissa epävarmoissa olosuhteissa täällä minäkin. Toisen hoidon jälkeen kuume nousi ja olin taas sairaalassa 4 päivää ja sain antibiottia ja vielä kuurin suun kautta mukaankin. Olin saanut myös Neulasta piikin ja siitä huolimatta neutrofilit kävi vuorokauden ajan lähellä nollaa. Tulehdusta minusta ei löydetty, vaikka crp, kävi 260,ssä. Ensi viikolla olisi kolmas hoito, jos labrakokeet on kunnossa. Hoidosta en vielä tiedä mikä se on , sillä minulla ensin lääkäri. Voi olla, että taxotereä en enää saa, siksi mietityttää , onko hoidot nyt sitten yhtä tehokkaita, jos jään yhtä taxotereä ilman ja siirrytään cef,iin joita olisi niinollen 3 kertaa. Jonkin verran jo jännittää ensi viikon hoidot, tai senjälkeinen elämä, joko taas sairaalareissu. Jostakin syystä jokin asi ei nyt sovi näköjään minulle. Kun joku osaisi kertoa mikä... Mutta, minulle pääasia kuitenkin, että hoito kerrallaan saadaan vietyä ja sairaus nujerrettua tyystin kokonaan. Kyllä ne sivuvaikutuksetkin kestää, kun ne ei ole ikuisia. Toivon kauniita kesäpäiviä kaikille , sekä hyvää paranemista.
kevättuuli65 | 4.7.2014 klo 08:50:06