Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyövän oireet?

Kiitos kun vastasit minulle. Oliko sinulla kipu juuri keskellä alavatsalla eikä niinkään sivulla munasarjan kohdalla? Tunsitko koskaan kipua munasarjoissa? Tai oikealla tai vasemmalla puolella mahaa?
Minulla oli kuukausi sitten kova kipukohtaus, tuskanhiki valui päästä ja olin pyörtyä, oksensin kivun vuoksi ja olo oli todella kauhea. Kipu oli selkeäasti oikealla alavatsalla, melkeen jalkataipeessa. Olin hilkulla soittaa ambulanssin niin kovasta kivusta oli kyse. Mutta olin niin kipeä että päätin makoilla hetken ja ottaa särkylääkkeen ensin, ja katsoa meneekö kipu ohi. Minulla kun on paljon kaikenlaisia vaivoja niin en kovin helposti lääkäriin enää mene. Kipu meni kuin menikin ohi, mutta siitä asti on ollut kipuilua oikealla puolen mahaa. Jos olisi umppari tallessa niin olisin varma että umpparitulehdus on kyseessä. Välillä vihlaisee kuin puukolla löytäisiin, ja välillä on kivutonta. On tässä tullut mieleeni että ei kai vaan ole munasarjasyöpää, tosin vaihtoehtoja on paljon mikä tuollaista kipua voi aiheuttaa. Olen käynyt kaksi kerta lääkärissä mahaa valittamassa, suolivaivaa epäili yksi ja toinen laittoin lähetteen naistenpolille. Maanantaina olisi aika. Hiukan jännittää.
melanooma | 10.1.2009 klo 10:15:52