Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyövän oireet?

Minulla todettiin munasarjasyöpä 2005. Minulla oli myös 1 kauhea kipukohtaus jolloin menin sairaalaan.Siellä sanottiin että minulla on virtsakiviä ja pitää juoda paljon.Join ja join mutta kivut olivat kokoajan oikealla puolella alavatsassa.Menin lopulta yksityiseen naistentautilääkäriin ja hän totesi ultralla ,että minulla on kasvain munasarjassa ja hän uskoi että se on pahanlaatuinen.Siinä samassa ajoin sairaalaan päivystykseen ultrakuvien kanssa ja vaadin että minut tutkitaan.Sitten alkoi tapahtua.Minut kuvattiin ja otettiin verinäytteet ja pian leikattiin. Kasvain oli iso ja se oli levinnyt vatsapeitteisiin.Olin todella sairas,mutta jotenkin siitä selvisin.Alkoi solumyrkyt jotka oli raskaat.Tuli terve kausi yli vuoden ja sitten löytyi metastaasi maksan lähellä ja tuli taas leikkaus ja solut.Sain olla terve 1,5 vuotta kunnes se iski taas,nyt aivoihin.Leikkaus ,sädetys ja nyt alkaa taas sytostaatit. Nyt voin hyvin ja tietokonekuvissa ei mitään merkkiä syövästä,mutta lääkäri haluaa varmistaa sytoilla että säästyisin uusilta kasvaimilta.Elän nyt päivää kerrallaan ja uskon selviäväni.Raskasta on ollut mutta on se ollut sen arvoista.Pidä pintasi jos se on vaikka pahanlaatuinen.Hoidot on hyviä tänäpäivänä.Tsemppiä
leila | 11.1.2009 klo 13:17:59