Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyövän oireet?

Moi,

oli aivan pakko vastata, kun luin koko ketjun läpi ja tunnistin kertomuksistasi itseni. Itsekin googletin kesällä kaiken CA125:sta ja totesin, että aika vähän se Google siitä hommasta tuntuu tietävän.

Olet varmaan "googlannut" tämänkin palstan läpi samoilla hakusanoilla ja löytänyt minun ja parin muun palstalaisen kirjoitukset aihetta sivuten.. Jos et jostain syystä olisi, niin pikapikaa lohdutuksen sanana, että itselläni tuo markkeri huiteli kesällä 650 paremmalla puolella. Leikkauksen jälkeen diagnoosiksi tuli kuitenkin "borderline-kasvain" (= ei hyvälaatuinen, muttei syöpäkään, vaan jotain siitä välimaastosta). Jostain epikriisistä olen mielestäni myös lukenut, että minulla oli endometriooseja (onko eri juttu kuin endometriooma??), jotka poistettiin leikkauksessa. Omalla kohdallani arvot olivat siis näiden johdosta koholla.

Tsemppiä ja positiivista mieltä tulosten odotukseen!

Päivi
päivi76 | 18.1.2009 klo 22:33:48