Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyövän oireet?

Kiitos oikein paljon sinulle vastauksestasi, kauhistuttaa kuulla kuinka syöpä uusii noin monesti, mutta Luojan kiitos hyvät hoidot on olemassa. Voimia sinulle <3

Minua huolettaa se alkavatko tutkia kunnolla, olen siis menossa huomenna naistenpolille, ja toivoisin että siellä kuvaisivat vatsaa. Yleislääkärit kun pyörittelee päätään, ja eivät osaa tehdä asialle mitään, minullekin määrättiin litalkinia, jota en tosin hakenut apteekista, koska erotan kyllä milloin kipu oli suolistoperäistä, tai sellaista vatsavaivaa. Tämä minun kipu ei ole sen yhden kovan kivun jälkeen uusinut yhtä pahaksi. Sellaista pikkujuilintaa on lähes kokoajan että tunnen jonkun olevan erilailla tuolla alavatsassa oikealla puolella, eli tuntemuksia on mutta isoa kipua ei. Olisi varmaan ollut silloin viisainta mennä lääkäriin kun kipu oli todella kova.

Oliko teillä kuukautiset ihan normaalit? Oliko mitään kipua seksiin liittyen?

Sydämestäni toivon että huomenna löydetään oikea syy kivulle, eikä jäädä miettimään mitähän lie.
melanooma | 11.1.2009 klo 18:49:18