Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja sivuoireet

Hei!
Nyt 2 kk tamoja takana, ja tällä viikolla maanantaina huomasin että helekutti, viime yönä en herännyt kertaakaan hikoiluun. Puuskat ovat muutenkin tasoittuneet! Hommasin sitä melatoniinia, olen ottanut joka toinen/ joka kolmas ilta, ja se on ihan ok, ei ole tökkyrä olo aamulla, mutta selvästi syventää unen laatua.
en sitten tiedä, että onko myös sillä vaikutusta tuohon hikoilun loppumiseen, että vihdoin ja viimein olen pystynyt lopettamaan tupakoinnin kokonaisuudessaan, kiitos sähkötupakan!!! Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka kokevat, että mikään ei auta. Sen avulla lopettaminen ollut suorastaan lapsellisen helppoa!!!!
Ihanaa joulua teille kaikille, ja lippu korkealle teille, jotka olette vielä "kiirastulessa", aika aikansa kutakin, kun hoidot on ohi, ette huomaakaan, kun arki palautunut suht normi tasolle. Ja uskokaa pois, kyllä ne hiukset ja muutkin karvat sieltä tulevat sitten kohisten, mulla alkoi kasvamaan tukka ihan hulluna n. 3 kuukauden kuluttua sytojen loputtua, toki kasvoi jo sitä ennen. Myös nivelkivut ovat melkeimpä kokonaan poistuneet!!
carpe diem! | 22.12.2011 klo 14:32:55