Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja sivuoireet

Moikka,

oon syöny Tamofeniä noin puoltoista kuukautta. Varsinaisia vaihdevuosioireita ei ole tullut, mutta viime viikkoina uni on ollut aika rauhatonta ja sitten kun herään keskellä yötä, tulee tosi kuuma.
Lisäksi iltaisin ennen nukkumaanmenoa on samanlaisia tuntemuksia, että sydän muljahtelee ja lyö epätasaisesti ja se on vähän mietityttänyt...

Hain lifesta testiin viime viikolla melatoniinia sisältävää Sininen uni -valmistetta, kun luin että sitä myydään ilman reseptiä. Uni on rauhoittunut ja muljahtelutkin jääneet vähemmälle. Luulen "rytmihäiriöiden" johtuvan vain huonoista yöunista, koska niitä on ollut ennenkin aina huonosti nukutun yön jälkeen. Nyt kun niitä öitä on vaan ollut useampi peräkkäin, niin on kiinnitänyt oireisiinkin enemmän huomiota. Ehkä koollakin on merkitystä, ite oon 162/60.

litukka
litukka | 17.1.2012 klo 14:30:56