Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen, sivuoireet ja univajetta

Heipparallaa! Olen ollut jonkin aikaa pois näiltä palstoilta, ja lueskelin tässä satunnaisesti näitä Tamofen keskusteluja. Itse nimittäin aloitin tänä aamuna ko lääkkeen. Eli hoidoista on nyt about vähän yli 3 viikkoa.

Aloitusajankohta varmaankin riippuu itse kunkin hoidosta, monet aloittavat aiemminkin ja ne joilla on esim. sädehoitoa, voi ko lääkitys siirtyä tuonnemmaksikin, vai miten se menee?

Melkein toivoisin, että tää tamo aiheuttaisi jonkin verran väsymystä, tässä vaiheessa, kun olen reilun viikon ajan kärsinyt uniongelmista. Että pirteänä niinku peippo yöllä ja sitte alkaa ajatukset kiertää kehää. Elikkä jonkinnäköistä stressinpoikasta on tullut aivan niinku oppikirjojen mukaan hoitojen loputtua.

Nyt kuitenkin olen alkanut elämään ns. "normielämää". Olen laajentanut myös reviiriä, etten nyhjää niin paljoa kotona, vaan olen alkanut kulkemaan enemmän eri tilaisuuksissa. Kävin esim. kavereiden kans ulkona syömässä ja kasvohoidossa yms. tällaisia kivoja juttuja, ja nehän piristävät kummasti. Oon toki aiemminkin käynyt esim. ulkona syömässä, mutta nyt en ole enää niin pöpökammoinen, että pitäisi koko ajan kontrolloida menemisiä ja tekemisiä.

Kunhan vaan saan unirytmin ennalleen, niin eiköhän lyyti ala taas kirjottaan..Olen ottanut nukahtamislääkettäkin puolikasta ja 1/4 tablettia, (oirepolilta vielä tarkistin että voiko ottaa..) lainasin kirjastosta hengitys-, rentoutus- ja ja mielialaharjoitus yms. rentoutuscd:itä, ja ulkoilua/liikuntaa olen lisännyt.

Saapa nyt sitten nähdä mitä tää Tamofenin aloitus aiheuttaa..

Positiivista energiaa kaikille!
tuike | 16.11.2011 klo 21:45:45