Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Hyvää kesää kaikille...

Hyvää kesää, nautitaan ja ELETÄÄN, todella! Eletään niin hyvää elämää kuin meille suodaan, niin kauan kuin suodaan ja toivotaan aina parasta!
Joskus olen itselleni tehnyt selväksi, että mikä minä olisin vaatimaan terveyttä juuri ITSELLENI, kun nuoremmatkin voivat sairastua, kun pienten lasten äidit voivat sairastua ja lapsetkin. Miksi juuri minun pitäisi saada parempi terveys, parempi elämä, hienompi, varakkaampi tai lasten suhteen menestyksekkäämpi kuin jonkun toisen ihmisen elämä? Soisinko huonompaa muille kunhan itse saisin hyvää? Tosiasia kuitenkin on, että tässä maailmanajassa on monenlaisia vaikeuksia, kellä mitäkin, siis minullakin, sairaus osui kohdalleni. Elän tämän sairauden kanssa kontrollista kontrolliin tietäen, että syöpä etenee ja vielä taas hoidetaan. Kuinka kiitollinen saakaan olla, kun kipuja ei paljonkaan nyt ole ja muutkin vaivat kohtuullisia. Ja Päämäärä sitten aikanaan kaikkien vaivojen jälkeen on tiedossa!
Auringonpaistetta ja mielihyvää tuovia asioita teille kaikille!
hilleviivi | 17.6.2012 klo 18:37:10