Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Hyvää kesää kaikille...

Olen saanut lukea että sinulla on kaikki melkoisen hyvin ja se ilahduttaa minua.

Itselläni on viimeinen kontrolli ensi kuussa enkä ole lainkaan peloissani. En usko että syöpä on uusinut. Nyt täytyy kyllä koputtaa puuta.

Kaikenlaisia ajatuksia on matkan varrella ollut. Tämä kevät on ollut kuin pilvien päällä tanssimista. Minä elän! Olen iloinnut joka puunsilmusta ja uudesta lehdestä, voikukasta ja sireenin kukkivasta oksasta. On ihana elää. Enkä pelkää enää kuolemaa. Se tulee kun on aika. Kukaan meistä ei ole tänne jäänyt ja sitten kun se omalle kohdalle kopsahtaa, lähden ja olen onnellinen näistä hetkistä, jolloin tajusin, että elämä on ihanaa! Joka hetki, olipa se sateisen kesän pettymys tai saada käteensä lapselapsen hyvä todistus tai kuunnella armaan aviomiehen ikuista rutinaa! Nautitaan elämästä niin kauan kuin sitä on. Kun on aika lähteä niin lähdetään niin ettei mitään ole tehty sen eteen, etteikö olisi nautittu elämästä. Ja olen täysin varma ettei elämä pääty ruumiin kuolemiseen, uusi seikkailu odottaa!
16 | 16.7.2012 klo 19:45:32