Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Hyvää Juhannusta teille jokaiselle

Kiitos Hilleviivi terveisistä, ne lämmittivät mieltä.

Minulle kuuluu ihan hyvää ja yritän jaksaa uskoa että tulevaisuutta on. Sinun kirjoituksia myös olen lueskellut, on ihanaa kun jaksat rohkaista ihmisiä jotka täällä ahdistuneina kirjoittaa. Joskus jonkun sanat voivat olla juuri ne oikeat mistä saa voimia jatkaa. Ehkäpä on ollut johdatusta joskus mukana, kun tuntuu että olet juuri oikeat sanat osannut valita.

Minulle on käynyt usein niin että kun olen ollut oikein ahdistunut ja on tuntunut että seinät kaatuu päälle, olen lähtenyt ulos lenkille ja toivonut että tulisi joku tuttu ihminen vastaan joka jaksaisi jutella ja jolla olisi ne sanat mitkä tarvitsen juuri tänään. Ja niin on käynyt, uskon että toiveeni on silloin kuultu ja minulle on apu lähetetty. Usein avaan myös tämän sivuston ja toivon mielessäni että olisipa nyt rohkaisevia kirjoituksia ja usein niitä on ollut. Siksi jatketaan kirjoittelua ja toinen toistemme tukemista tällä matkalla...

Hyvää kesää sinulle t.Riitta
riitta47 | 20.6.2012 klo 17:34:53