Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Rakas isäni nukkui pois...

Hei!

Olen todella pahoillani puolestasi ja otan osaa suruusi. Oma äitini kuoli kesällä lymfoomaan ja olen vieläkin murheen murtama.

Valitettavan tutulta kuulosti tuo isäsi sairaskertomus ja hoitotilanne. Mulla oli ihan vastaavanlaisia kokemuksia, ja minulle jäi saattohoidosta tunne, että äiti ei saanut kaikkia mahdollisia lääkkeitä ja hän kärsi kovista kivuista :-( Se on vaivannut minua vieläkin, koska muistan hänen tuskansa. Kyllä minäkin vaadin mutta ehkä olisin vielä enemmän voinut vaatia, jos olisin jaksanut.

Kävin puolitoista vuotta päivittäin sairaalassa, kun äidillä oli hoitojaksot meneillään. Saattohoitovaiheessa olin useita tunteja kerrallaan, koska tiesin että aikaa on vähän.

En voi muuta sanoa kuin että voimia ja lämpöä joulun aikaan. Tämä on vaikeaa aikaa meille kaikille, jotka olemme joutuneet luopumaan läheisistämme....Koitahan pärjätä ja ota päivä kerrallaan!
Erakko | 20.12.2010 klo 22:56:54