Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Rakas isäni nukkui pois...

olen sinua vain 3v vanhempi ja koen olevani myös liian nuori menettämään isäni. Se tuntuu niin väärältä, että ihminen jota rakastaa ja jonka parasta haluaa, otetaan vaan pois ja kysymättä lupaa....
Raskasta tästä teki vielä sekin, että koiramme kuoli 3pvää isän jälkeen yllättäen...Jouduin katsomaan hänen kuolinkamppailuaan. Sen jälkeen tuntui, ettei millään ollut väliä. Onneksi minulla on läheiset kenen kanssa voin puhua ja siten lievittää tuskaa. Kuolema on niin lopullista ja surullista, ettei sitä oikein tahdo ymmärtää.
Yritä jaksella, olen varma, että selviät ja sinusta tulee vahvempi ihminen....anna vain ajan mennä...vaikka se meneekin hitaasti. Olet tehnyt myös isäsi vuoksi paljon, ja et arvaakaan miten paljon isäsi sitä on arvostanut! Aivan takuulla olet tehnyt parhaasi ja vielä enemmänkin, jotta isäsi lähtö oli mahdoll. kivuton. Moni ei samaan pystyisi. Kirjoita tänne aina kun siltä tuntuu, yksin ei asian kanssa pidä jäädä. Halauksia sinulle ja voimia!
tiutiu | 3.12.2010 klo 02:30:16