Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: 33v. ja GIST- kasvain

Heippa taas :)
Itse olen kerran käynyt Heikki Joensuun vastaanotolla ja kertoi minulle tietävänsä lisäkseni toisen nuoren naisen, jolla on lähes sama tarina. Ajattelin, että olisi mahdotonta löytää tätä "toista nuorta naista". Mutta on aivan tosi hieno juttu, että kirjoitit tänne :)
Minulla on myös se villi tyyppi ja erittäin agressiivinen kasvain. Kuitenkin lääkärini kehoitti minua aloittamaan glivecin, vaikka todennäköisesti siitä ei mitään hyötyä edes ole.
Olin viime keväänä kerran gist-verkostopäivässä ja se oli aika hämmentävä kokemus. Huomasin, että tällä viikolla olisi ollut Tampereella jokin tapaaminen, mutta en muiden kiireiden vuoksi sinne päässyt osallistumaan.

Voisin vaikka lähettää sinulle yksityisenä viestinä sähköpostiosoitteeni, niin voimme olla yhteydessä. Tuntuu ihan uskomattomalta, että on joku jolla on samoja kokemuksia... Tähän asti olen paininut asian kanssa aika yksin, kuten varmasti sinäkin.

Mukavaa viikkoa! :)
Lumi6 :) | 1.3.2012 klo 22:48:44