Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: hodgkinista just parantunut nuori

Heippa!
Kiitos, kiva et suakin rohkaisi mun parantuminen :)On ollu tosi kova väsymys hoitojen päättymisen jälkeen. Mun hoidot oli sen verran rankat ja kesti niin pitkään et toipumiseen menee aika kauan. Välillä tuntuu et ois voimia vaikka mihin mut sitten väsyykin heti. Se on ihan huipua ettei oo sitä hirveetä pahoinvointia jota sytot mulle aiheutti! Valkosolut on edelleen matalat ja pitää olla varovainen kaikkien infektioiden varalta.Oon kuiteski jo pystyny käymään yliopistol luennoilla, se on tuntunu hienolta olla taas jossain normaalijutuissa mukana. mul on varmaan henkisesti vähän sellanen "post draumatic stress" -fiilis, iloitsen ihan hirveesti parantumisesta mut sitten on vastapuolena kova henkinen ja fyysinen väsymys ja pelot uusimisesta. Elämä ei monella tapaa ole enää sellaista kuin ennen sairastumista, mutta toivottavasti pian ihanampaa kuin ikinä! Hirveesti tsemppiä sulle loppuhoitoihin!! Onks sulla kans hodgkin/tai siis ootko PARANTUMASSA :) hodarista? Voimia!
ex-hodari | 30.1.2008 klo 21:18:44