Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Lymfooma?

miss.s täältä TAYSin hematologiselta osastolta hei! mun diagnosi muuttui sittenkin. olin päivän syöpäosastolla ja sieltä mut vietiin munasarjojen leikkaukseen, jotta hedelmöityminen voisi olla joskus mahdollista(tosin näillä menetelmin ei olla vielä saatu kunnon raskauksia).leikkauksesta selvisin ja nyt tikit on pois. päädyin kuitenkin leukemiaa sairastavien osastolle kun koepalojani tutkittiin edelleen ja selvisi, että luuydinnäytrteestä oli kuitenkin löydetty leukemia soluja ja silti minulla on lymfooma. jokin myelooinen leukemia. isku tuli vasten kasvoja kun olin varautunut kolmen päivän hoitoon.olen saanut kolme päivää lieviä sytostaatteja valmistamaan soluja isompiin annoksiin, jotka aloitetaan maanantaina. en onneksi joudu kokoaikaiseen tipaan.sellaisia lyhyitä tiputuksia. nesteyttäminen on ollut kovaa. yrittänyt juoda 3,5L vettä ja silti vielä tippaan. pahoinvointia ei vielä ole ollut, mutta ensi viikolla nähdään miten reagoin. katsellaan taas ystävät:)!
miss.s | 4.5.2008 klo 13:36:38